Anthony Peters lämnar MODO Hockey

Publicerad: 1 min läsning

Herr

I helgen stod det klart att det inte blir någon fortsättning för Anthony Peters i MODO Hockey. "Såklart tråkigt att att Anthony lämnar, en bra målvakt som vi gärna hade sett stannat hos oss. Vi önskar honom lycka till i framtiden!" kommenterar sportchef Henrik Gradin.

Rickard Edblad